گازرسانی در دولت تدبیر و امید معادل 36 سال پس از انقلاب است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ملی گاز در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم ارتقای قابل ملاحظه‌ای در شاخص گازرسانی داشته، تا جایی که میزان گازرسانی در این مدت معادل همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، رمضانعلی سبحانی‌فر، نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از حدود 14 هزار روستای گازدار در ابتدای سال 92، هم‌اکنون به عدد 25 هزار روستا رسیده‌ایم که این آمار به معنای فعالیت معادل 36 سال گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: با پایان پروژه‌های در حال اجرا در سطح شهرستان جغتای، جوین و داورزن، به طور تقریبی به ضریب نفوذ 100 درصدی گاز خواهیم رسید، همچنین در شهرستان خوشاب نیز دو پروژه گازرسانی وجود دارد که در 18 ماه آینده ضریب نفوذ گاز را به 100 درصد ارتقا خواهد داد.

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جنوب سبزوار نیز تعدادی روستا وجود دارد که در یک طرح، تعداد 13 روستا در مرحله گازرسانی قرار دارند و دو پیمان دیگر وجود دارد که یکی در حال اجرا و دیگری در حال پیمان‌سپاری است.

به گفته وی، با پایان این پروژه‌ها، ضریب برخورداری مردم این منطقه از نعمت گاز به بالای 95 درصد در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و بخش‌های ششتمد و روداب خواهد رسید.

 

کد خبر 282115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =