۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
  • کد خبر: 282151
راه اندازی سامانه سپهتن در اولویت کاری قرار گرفت

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در نشستی با حضور نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون حمل و نقل، ایمنی و ترافیک پلیس راه کشور و تعدادی از مدیران شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی سراسر کشور بر راه‌اندازی سامانه سپهتن تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سید محمدرضا موسوی خواه نصب سامانه یاد شده را الزام قانونی دانست و به منظور رسیدن به دید‌گاه‌های جامع و کامل، بر تشکیل نشست‌های مشترک میان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط از جمله شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سازمان راهداری، پلیس راه و صنف حمل و نقل تاکید کرد.

وی همچنین بر تعیین راهکارهای اجرایی، بازنگری در مفاد برخی آیین نامه‌ها و دستورعمل‌ها و نیز مدنظر قرار دادن دغدغه‌های صنف حمل و نقل تأکید کرد.

در این نشست نماینده پلیس راهور کشور طی سخنانی ضمن معرفی سامانه سپهتن مزایای استفاده از آن را تشریح کرد.

به گزارش شانا، طی ابلاغیه‌ای در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ به شماره نامه‌ی ۱/۱۸۰۸۴۶ از سوی سید محمدرضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نصب سامانه سپهتن یا همان سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان الزامی شد.

در این ابلاغیه‌ خطاب به مدیران پخش فرآورده‌های نفتی سراسر کشور آمده است، «با امعان نظر به ضرورت نصب سامانه سپهتن بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی و پیگیری موضوع از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بدینوسیله لیست شرکت های تولید کننده سامانه سپهتن صدر الارشاره که مورد تائید سازمان مذکور قرار گرفته‌اند جهت ابلاغ به پیمانکاران و مالکین نفتکش‌ها ایفاد می‌شود. بنابراین خواهشمند است دستور فرمایید مشارالیها در اسرع وقت نسبت به تجهیز ناوگان خود به سامانه یاد شده اقدام کنند.»

در ادامه  این نشست مسئولان شرکت و تعدادی از نمایندگان استانی صنف حمل و نقل به بیان دیدگاه‌های خود و برخی از مشکلات و ارائه بعضی پیشنهادها و خواسته‌های اعضای صنف و اجرای طرح و نصب ادوات سیستم یادشده پرداختند.

کد خبر 282151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =