امسال پروژه‌های صنعت گاز در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسند

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: متعهد هستیم تا همه پروژه‌های صنعت گاز در سال 97 را در موعد مقرر و زمان تعیین شده به بهره‌برداری رسانیم.

به گزارش خبرنگار شانا، حسن منتظر تربتی بعدازظهر سه‌شنبه (28 فروردین‌ماه) در همایش گزارش عملکرد سال ۹۶ شرکت مهندسی و توسعه گاز در جمع مدیران صنعت گاز کشور، گفت:  در یک سال اخیر تلاش کرده‌ایم تا مناقصات خود را از سطح محدود به سمت عمومی ارتقا دهیم البته در این زمینه نگرانی‌هایی هم وجود دارد زیرا پیمانکاران زیادی در مناقصه شرکت می‌کنند.

وی افزود: برای اجرایی شدن طرح‌های شرکت مهندسی و توسعه در سال ۹۷ نگرانی‌هایی وجود دارد، اگرچه مسیر برنامه شرکت مهندسی و توسعه گاز مسیر بهبود است و در این مسیر چالش‌های فراوانی از جمله تامین منابع مالی طرح‌ها وجود دارد.

تربتی با تاکید بر اینکه شرکت مهندسی و توسعه گاز متعهد شده تا امسال پروژه‌ها را در زمان مقرر به بهره‌برداری برساند، اظهار کرد: زمان دقیق اجرای پروژه‌ها را به عنوان یکی از شاخص‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز مطرح می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز، شفاف سازی و ایجاد فرصت‌های برابر را رویکرد مهم این شرکت در سال 97 عنوان کرد و گفت: بهبود فرایندهای موجود در جهت کاهش زمان، استفاده از فناوری‌ها و روش‌های جدید برای کاهش هزینه‌ها و بهبود روش‌های طراحی و مسیریابی خطوط و استفاده از روش‌های جدید اجرای خطوط از جمله برنامه‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز برای امسال است.

به گفته تربتی، استقرار مدیریت راهبردی، بررسی روش‌های بهینه‌سازی حریم خطوط، انتخاب و تعیین الگوی عملیاتی تامین مالی پروژه‌ها، بهبود روش‌های طراحی و ساخت تاسیسات تقویت فشار، از جمله رویکردهای بهبود عملکرد شرکت مهندسی و توسعه گاز برای سال‌های ۹۷ و ۹۸ معین شده است.

کد خبر 282213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =