۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
  • کد خبر: 282226
طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت رانت نیست

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد که ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت رانت نبوده است.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صبح امروز (چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه) در آیین بهره‌برداری از جایگاه هوشمند عرضه سوخت ٢٣٦ میدان آزادی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از سال ٩٤ به دنبال اجرای طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت بود و ایجاد آن‌ها به هیچ وجه رانت نبوده است.

وی افزود: اجرای طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (برندینگ) جایگاه‌های عرضه سوخت ابتدا مشکلاتی داشت، اما هدف اصلی نظارت مردم بر مردم بود.

موسوی‌خواه با بیان این‌که دیر زمانی نیست که جایگاه‌های عرضه وضع خوبی نداشتند، تصریح کرد: با تلاش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، امروز شاهد توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت هستیم.

وی ادامه داد: در تلاشیم مردم با ترافیک کمتری سوخت‌گیری کنند و خدمات و امکانات مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین (کهاب) در جایگاه آزادی گفت: خوشحالم طرح کهاب در این جایگاه به طور کامل اجرا و سبب جلوگیری از آلودگی محیط زیست شده و مردم در این منطقه بوی بنزین را استشمام نمی‌کنند.

کهاب به معنی «کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین» است؛ هدف اصلی این طرح کاهش از دست رفتن بخار بنزین در مراحل مختلف سوختگیری است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: طرح کهاب در این جایگاه به صورت بومی و با قیمت مناسب اجرا شده و در تلاشیم جایگاه‌های سراسر کشور به این سمت حرکت کنند.

کد خبر 282226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =