مناقصه 14 بلوک اکتشافی در ماه ژوئیه برگزار می‌شود

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از آغاز برگزاری مناقصه 14 بلوک اکتشافی در ماه ژوئیه (تیر- مردادماه) خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال قرارداد این بلوک‎های اکتشافی امضا شود.

سید صالح هندی امروز (دوشنبه، 17 اردیبهشت ماه) در حاشیه معرفی 14 بلوک اکتشافی از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود از 14 بلوک اکتشافی، 6 بلوک دارای جذابیت برای سرمایه گذاران خارجی باشد و برای آن قرارداد توسعه‌ای امضا شود. 

وی مساحت این بلوکهای اکتشافی را حدود 80 هزار کیلومتر مربع عنوان کرد و افزود: شرکتهای او ام وی اتریش، لوک اویل روسیه، شرکت ملی نفت چین (سی‌ان‌پی‌سی) چین و ... علاقه‌مندی خود را برای حضور در این بلوک‎های اکتشافی اعلام کردند.

مدیراکتشاف شرکت ملی نفت ایران اظهار امیدواری کرد از 14 بلوک معرفی شده که نیمی از آن در حوزه زاگرس و خلیج فارس قراردارند چهار بلوک تجاری و اقتصادی باشد.

بیست‌وسومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از دیروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز به کار کرده است و ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان میدهد.

کد خبر 282578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =