درآمدهای حاصل از فروش نفت 74 درصد افزایش یافت

سخنگوی دولت با اشاره به این‌که ما در توازن عرضه و تقاضا مشکلی نداریم، گفت: در سه ماه نخست امسال از نظر ریالی 59.8 درصد درآمدها نسبت به سه ماه پارسال بهتر شده و 74 درصد درآمد ناشی از فروش نفت افزایش داشته است.

به گزارش شانا، محمدباقر نوبخت، امروز (سه‌شنبه، 5 تیرماه) در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با بیان این‌که در سه ماه نخست امسال ۵۹.۸ درصد درآمدهای ما بیشتر شده است، گفت: درآمدهای نفتی ما ۷۴ درصد افزایش یافته، بودجه عمرانی ما بیشتر شده و دولت در این مورد ۲۲هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان پرداخت کرده، همچنین هزینه‌های جاری نیز ۸ درصد بیشتر شده است.

وی افزود: بانک مرکزی ارز برای واردات تامین کرده است، بنابراین بخش نظارتی نیز باید وظیفه خود را اجرا کند، مجلس شورای اسلامی نیز از طریق سازمان تعزیرات، سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده باید به طور جدی وارد شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که آیا دولت تصمیم دارد سوخت را به صورت دو نرخی عرضه کند، عنوان کرد: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و بحث‌ها درباره نحوه مدیریت مصرف سوخت در سطح کارشناسی دنبال می‌شود، اگر در این زمینه به جمع‌بندی قطعی برسیم به‌طور حتم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نوبخت در پاسخ به پرسشی درباره ترمیم کابینه نیز تصریح کرد: هر زمان رئیس‌ جمهوری احساس کند به‌طور حتم این کار انجام می‌شود.

کد خبر 283461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =