توزیع الکترونیکی نفت سفید جایگزین کالابرگ شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در چهار منطقه اقدام به حذف کالابرگ و توزیع الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیر ساخت‌های بانکی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این شرکت به‌منظور توزیع نفت سفید به خانوارهای فاقد اشتراک گاز، طرحی را از طریق زیرساخت‌های بانکی در چهار منطقه به صورت آزمایشی به اجرا درآورده است.

با اجرای این طرح که با مشارکت چند بانک و همچنین هماهنگی و همکاری چهار منطقه قم، ارومیه، کردستان و چالوس صورت گرفت، کالابرگ نفت سفید حذف شده است. این طرح پس از راستی‌آزمایی از خانوارهای واجد شرایط و بر اساس صحت اطلاعات خانوار با همکاری اداره پست انجام شده است که مطابق آن، اطلاعات خانوارها از طریق کارت بانکی از سهمیه اختصاصی آنها کسر و در سامانه تجارت آسان، ثبت می‌شود.

اکنون ۸۶۱ فروشندگی در مناطق چهارگانه یادشده به سامانه مورد نظر متصل و آماده ارائه خدمات به خانوارهای فاقد گاز هستند و همچنین هفت منطقه دیگر نیز در آستانه پیوستن به این طرح قرار گرفته‌اند.

هدف از اجرای این طرح، افزایش رفاه مصرف‌کنندگان نفت سفید و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه این فرآورده است. این طرح به‌زودی برای توزیع گاز مایع و تامین سوخت ادوات کشاورزی اجرا خواهد شد.

کد خبر 283462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =