بیمارستان 32 تختخوابی مسجدسلیمان در آستانه انجام تشریفات مناقصه

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اعلام این‌که در بخش فضاهای درمانی و بیمارستانی 8 پروژه با اعتبار بیش از 13 میلیارد تومان در شهرهای اهواز، گچساران و مسجدسلیمان در دست اجرا است، گفت: بیمارستان 32 تختخوابی مسجدسلیمان در آستانه انجام تشریفات مناقصه است.

به گزارش شانا، شاپور حاتم‌پور با تشریح فعالیت‌های عمرانی این مدیریت گفت: هم‌اکنون بیش از 20 پروژه بزرگ عمرانی با اعتبار حدود 400 میلیارد تومان در دست اجراست.

وی افزود: در حوزه راهسازی پروژه‌های مهمی از جمله احداث جاده اصلی محور امیدیه - جایزان، احداث جاده ایذه به مسجدسلیمان و تعریض و بهسازی جاده اصلی سه‌راهی هفتکل تا نفت سفید در حال اجراست.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: مناطق نفت‌خیز جنوب در بخش فضاهای درمانی و بیمارستانی 8 پروژه با اعتبار بیش از 13 میلیارد تومان در شهرهای اهواز، گچساران و مسجدسلیمان در دست اجرا دارد که بیمارستان 96 تختخوابی گچساران اخیرا افتتاح شد و بیمارستان 32 تختخوابی مسجدسلیمان نیز در آستانه انجام تشریفات مناقصه است.

حفظ محیط‌زیست با جمع‌آوری گازهای مشعل

همچنین سعید کوتی، سرپرست مدیریت تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تشریح فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: این شرکت با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ محیط‌زیست، جمع‌آوری گازهای مشعل را برای نخستین بار در کشور در چهار واحد بهره‌برداری پارسی کلاستر، مارون 3، مارون 6 و منصوری اجرایی کرده است که پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل پارسی در اردیبهشت 1397 به بهره‌برداری رسید و مارون 3 در پایان شهریور، مارون 6 در پایان دی و منصوری تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

کوتی افزود: افزون بر چهار پروژه یاد شده، مزایده جمع‌آوری گازهای مشعل 23 واحد بهره‌برداری دیگر برای حدود 130 میلیون فوت مکعب در دست اقدام است. این مزایده در مرحله تبادل اطلاعات قرار دارد و اگر اجرا و تکمیل شود، به همراه چهار پروژه دیگر، سبب جمع‌آوری 200 میلیون فوت مکعب گاز در روز خواهد شد.

وی با اشاره به فرآیند بومی‌سازی تجهیزات نفت در تاریخ صنعت نفت، گفت: تولید کالای مورد نیاز شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از نخستین سال‌های پس از انقلاب با ساخت قطعات کوچک آغاز شد و در ادامه با گسترش ارتباط بین صنعت و دانشگاه، فرآیند تولید شتاب بیشتری گرفت. برقراری این ارتباط نتیجه‌بخش بوده و اقدام‌های بسیار خوبی نیز در همین زمینه انجام شد. در این زمان به دنبال این هستیم تا این ارتباط افزایش یابد و در پی آن قطعات مهم‌تری در حوزه نفت که نیازمند دانش تخصصی است ساخته شود.

کوتی تصریح کرد: چنین فعالیت‌هایی را می‌توان از افتخارهای چهار دهه اخیر و حاصل جدیت و پیشگامی فعالیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب محسوب کرد. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت این شرکت در مقوله تولید محصولات داخلی از قطعات کوچک و ساده آغاز شده و به تدریج پیشرفت کرده است و هم‌اکنون به رشد بسیار خوبی رسیده است، تاجایی که با اعتماد به سازندگان داخلی، به توانمندی ساخت و تولید توربین‌های مورد نیاز این صنعت دست یافتیم.

منبع: مشعل

کد خبر 283588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =