مدیران نفت مناطق مرکزی پای صحبت‎های اهالی بومی آغار و دالان نشستند

تعدادی از مدیران ارشد شرکت نفت مناطق مرکزی ضمن بازدید از منطقه عملیاتی آغار و دالان، در نشستی مشترک و صمیمانه با اهالی بومی این منطقه، با آنان گفت‎وگو و بر رسیدگی به برخی اولویت‎‏های اعلام شده از سوی اهالی تاکید کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، رامین حاتمی، مدیرعامل این شرکت به همراه کوروش کرمپور، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، غلامحسین منتظری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و جمعی از مسئولان محلی از منطقه عملیاتی آغار و دالان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی بازدید کردند.

حاتمی در این بازدید، افزایش بهر‌ه‌وری سازمانی را در گرو عواملی از جمله تکریم، رضایت‌مندی و ارتقای جایگاه منابع انسانی عنوان کرد و گفت: تلاش مجموعه مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران این است که در کنار رعایت قوانین و مقررات، زمینه رضایتمندی کارکنان و افزایش بهره‎وری را فراهم آورد.

وی افزود: بهبود شرایط اسکان کارکنان اقماری از جمله فعالیت‌هایی است که در مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی دنبال می‌شود و هم‌اکنون نیز در منطقه عملیاتی پارسیان شاهد اجرای پروژه‌های احداث و بهسازی اماکن اقامتی کارکنان هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز با بیان این‎که منطقه عملیاتی آغار و دالان با تولید روزانه ۴۵ میلیون مترمکعب گاز، 6 درصد از کل گاز تولیدی کشور را تأمین می‌کند، عنوان کرد: یک هزار و ۷۵۰ نفر نیروی انسانی، تولید این منطقه عملیاتی را پشتیبانی می‌کنند و ۹۳ درصد نیروهای شاغل در این منطقه نیروهای بومی استان فارس هستند که حدود ۸۵ درصد آن را نیروهای بومی شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین تشکیل می‌دهند.

منتظری، راهبری تنها پالایشگاه گازی شرکت ملی نفت ایران در منطقه عملیاتی آغار و دالان و همچنین برخورداری از نیروگاه تامین برق را وجه تمایز این منطقه عملیاتی با سایر مناطق عنوان کرد و گفت: همین وجه تمایزها، حجم کار را در این منطقه افزایش داده است.

وی به تلاش‎های این شرکت در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی به مناطق همجوار تاسیسات است.

کرمپور نیز اجرای پروژه توسعه فاز دوم پالایشگاه فراشبند، توسعه میدان‎های گازی دی، سفید زاخور و هالگان و اختصاص عوارض آلایندگی را از جمله فعالیت‌هایی عنوان کرد که انجام آنها تاثیر مثبتی در رونق بیشتر منطقه دارد.

منطقه عملیاتی آغار و دالان یکی از مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که تولید 6 درصد از گاز مصرفی کشور را به‌عهده دارد.

کد خبر 283698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =