نفت همواره کمبودها را در حد توان رفع کرده است

استاندار خوزستان گفت: مجموعه‌های مختلف نفت به جز 3 درصد فروش نفت که از محل بودجه سالانه به خوزستان داده می‌شود، همواره کمبودهایی را که در استان بوده در حد توان رفع کرده‌اند.

به گزارش شانا، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در خصوص مطالبات مردم مناطق نفت‌خیز از خدمات و مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، تصریح کرد: مردم انتظار بحقی از وزارت نفت دارند و وزیر نفت هم بیش از پیش به مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان تأکید دارد.

وی افزود: در این مدتی که بنده استاندار خوزستان شده‌ام، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری برای بهبود وضع فاضلاب، توسعه ورزش، آب، مدارس و... در مناطق مختلف محروم استان کمک‌هایی کرده‌اند. ضمن این‌که مجموعه‌های مختلف نفت به جز 3 درصد فروش نفت که از محل بودجه سالانه به خوزستان داده می‌شود، همواره کمبودهایی را که در استان بوده در حد توان رفع کرده‌اند.

استاندار خوزستان در گفت‌وگو با روزنامه ایران با اشاره به این‌که قرار شده از سهم دولت 4 درصد به این استان اختصاص پیدا کند، یادآور شد: تا پیش از این 3 درصد از محل فروش نفت داده می‌شد، اما حالا مهم‌تر از همه اینها باید بگویم که برای نخستین بار است وزارت نفت هنگام انجام سرمایه‌گذاری و توسعه میدان‌ها و مخازن، 4 درصد جدا از 3 درصد قبلی برای مسئولیت‌ اجتماعی در مناطق نفت‌خیز جنوب هزینه می‌کند که این مناطق شامل خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام می‌شود.

کد خبر 283740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =