چالش‎ها و برنامه‎های اجرایی شرکت نفت خزر بررسی شد

نشست هم‌اندیشی مدیران و رؤسای شرکت نفت خزر با هدف بررسی چالش‌ها، اهداف و برنامه‌های اجرایی این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علی اصولی، مدیرعامل شرکت نفت خزر، هدف از برگزاری این جلسه‌ها را استفاده حداکثری از خرد جمعی کارکنان، تبادل افکار و هم‌اندیشی درباره اهداف کلان سازمان برشمرد و افزود: با تعیین دقیق مسائل و چالش‌ها، امکان ارائه راه‌حل‌ها و تحقق اهداف پیش‌بینی شده میسر می‌شود.

وی در این نشست خطاب به مدیران و رؤسای شرکت نفت خزر گفت: دستاوردهای با ارزش به دست آمده در حوزه خزر را نباید هیچگاه فراموش کرد؛ چه در زمان انجام فعالیت‌های گروه مطالعات خزر جنوبی (SCSG) در دو دهه قبل، چه در زمان عملیات ساخت سکوی عظیم ایران امیرکبیر و شناورهای چندمنظوره و چه در زمان عملیات اکتشاف، حفاری و کشف نفت در آب‌های عمیق خزر. همه این افتخارات را مرهون تلاش و همت کارشناسان و متخصصان کشور هستیم و می‌توان در سایه همدلی و ایمان و خودباوری با نگاهی به آینده به افتخارات بیشتری دست یافت.

اصولی با اشاره به اهمیت نقش کارشناسان و متخصصان شرکت نفت خزر در نیل به اهداف سازمان و تحقق برنامه‌های عملیاتی افزود: با وجود محدودیت‌ها و شرایط خاص عملیات در دریای خزر، می‌توان با تلاش، سختکوشی و بهره‌گیری از دانش اندوخته شده در سازمان ازسوی متخصصان بخش‌های مختلف، به اهداف عالی دست یافت.

بر اساس این گزارش، مدیران و روسای حاضر در این نشست نیز به بیان چالش‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص اجرای برنامه‌های آینده پرداختند و مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود را تشریح کردند.

کد خبر 283775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =