تحقق کامل تولید تکلیفی نفت و گاز زاگرس جنوبی در سال 96

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تحقق 101 درصدی برنامه تولید تکلیفی گاز و 103 درصدی برنامه تولید نفت این شرکت در سال 96 خبر داد و گفت: برنامه‌های امور مالی این شرکت نیز به‌منظور اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از منابع مالی، تجهیزات و ماشین‌آلات با هدف ارتقای سطح بهره‌وری محقق شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، غلامحسین منتظری در مجمع سالانه رسیدگی صاحبان سهام و صورت‌های مالی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی افزود: پارسال بیش از ٥٨ میلیارد مترمکعب گاز و 20 میلیون و 500 هزار بشکه میعانات گازی و نفت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تولید شده که ارزش انرژی آنها معادل 385 میلیون بشکه نفت است.

وی درباره اقدام‌های تعمیراتی این شرکت اظهار کرد: پارسال در مجموع بیش از 245 هزار نفر ساعت تعمیرات اساسی روی تاسیسات تولیدی، فرآورشی و خطوط لوله انجام شد و عملیات توپکرانی هوشمند روی بیش از 150 کیلومتر خطوط لوله با موفقیت همراه بود.

به گفته مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، با انجام اقدام‌های مهندسی نفت و اسیدکاری موثر روی هفت حلقه چاه، 2 میلیون و 500 هزار مترمکعب گاز به تولید این شرکت افزوده شده است.

منتظری افزود: امسال حفاری چهار حلقه چاه تولیدی به پایان می‌رسد، 6 حلقه چاه جدید نفت و گاز نیز در دستور حفاری قرار دارد.

کد خبر 283780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =