اپلیکیشن پمپ‌بنزین‌ یاب؛ گامی به‌سوی ارائه خدمات مدرن سوخت‌گیری

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: اپلیکیشن پمپ‌بنزین‌یاب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با امکانات ویژه و مدرن، سوخت‌گیری آسان در جایگاه‌ها را برای مردم فراهم می‌کند.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اعلام این خبر گفت: نسخه روزآمد شده این اپلیکیشن که از چهار سال گذشته با همکاری یک شرکت داخلی طراحی شده بود، در گوشی‌ها و دستگاه‌های تبلتی که به نسخه اندروید قدیمی و جدید متصل هستند، قابل بهره‌برداری است و نسخه ios آن نیز به محض دریافت تاییدیه بارگذاری در اپ استور، وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: از جمله امکاناتی که به این اپلیکیشن اضافه شده است، مشخص کردن نوع جایگاه بر اساس محصولات توزیعی است که از طریق آن جایگاه‌هایی که سوخت مورد نظر را عرضه می‌کنند، در نقشه جانمایی براساس موقعیت منطقه‌ای و شعاع جست‌وجو، فهرست‌وار با فواصل خطی و واقعی به کاربر نمایش داده می‌شود.

کاهی تاکید کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر توزیع بنزین و نفت گاز یورو 4 در کلانشهرها، هم اکنون اطلاعات 561 جایگاه عرضه بنزین و 605 جایگاه عرضه گازوئیل که سوخت یورو 4 را در هشت کلانشهر تهران، اراک، اصفهان، شیراز، اهواز، تبریز، کرج و مشهد توزیع می‌کنند در این اپلیکیشن تغذیه شده است.

بررسی موقعیت و ترافیک جایگاه پیش از سوخت‌گیری

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تاکید بر محیط کاربرپسند و امکانات جذاب نسخه روزآمد شده این اپلیکیشن گفت: افزون بر امکان مشخص کردن سوخت توزیعی در جایگاه‌ها، امکان مشاهده ترافیک موجود در ورودی و خروجی جایگاه‌های عرضه سوخت، مسیریابی جایگاه‌ها، فعال و غیرفعال بودن جایگاه‌ها، جست‌وجو بر اساس نام و کد جایگاه و ... در نسخه جدید اضافه شده است.

فاطمه کاهی افزود: کاربران پس از پیدا کردن جایگاه موردنظر خود بر اساس سوخت مصرفی از جمله بنزین، نفت‌گاز، سی‌‌ان‌جی و ال‌پی‌جی، می‌توانند از طریق اپلیکیشن به خدمات جایگاه موردنظر امتیاز دهند و جایگاه‌داران نیز می‌توانند اطلاعات جایگاه از جمله فعال و غیرفعال بودن آن را تغذیه کنند.

ردیابی کارت‌های سوخت مفقودی

وی ارائه پیام‌های آموزشی درباره سوخت‌گیری، اطلاعیه‌های مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و امکان ثبت تاریخچه سرویس خودرو، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر بنزین و زمان تعویض روغن خودرو را از دیگر امکانات این اپلیکیشن برشمرد و گفت: همچنین به‌زودی در صورت مفقودی کارت سوخت خودرو، جایگاه‌داران می‌توانند اطلاعات کارت سوخت مفقودی را در سامانه ثبت و کاربران نیز با ثبت پلاک خودرو، نسبت به ردیابی کارت سوخت مفقودی خود اقدام کنند.

کاهی ضمن تاکید بر قابلیت توسعه این اپلیکیشن با توجه به شرایط و نیازمندی‌ها گفت: امکان مشاهده جایگاه‌های موجود در مناطق و نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که تقسیم‌بندی مرزی آن با تقسیم‌بندی استانی در کشور متفاوت بوده، آدرس و تلفن جایگاه‌ها و خدمات رفاهی ارائه شده در جایگاه‌ها نیز در این اپلیکیشن موجود است.

وی ضمن اشاره به استقبال کاربران از این اپلیکیشن پس از بارگذاری آن در کافه بازار با 10 هزار بار آپلود ظرف چهار روز گفت: سازمان راهداری، کمیته کاهش آلودگی هوای سازمان محیط زیست و شرکت‌های خودروسازی از جمله سازمان‌هایی بودند که از آن استقبال و نسبت به استفاده از آن در مجموعه تحت پوشش خود اقدام کرده‌اند.

تسهیل در عبور و مرور و کاهش مصرف سوخت

وی با اشاره به این که اپلیکیشن پمپ‌بنزین‌یاب از طریق آدرس الکترونیکی http://www.gasstationfinder.com و کافه بازار برای عموم مردم قابل دسترس است، گفت: استفاده از این امکان نقش مهمی در کاهش ترافیک جایگاه‌ها، تسهیل در عبور و مرور در جایگاه‌ها، جاده‌ها و شهرها، کاهش مصرف سوخت و به دنبال آن کاهش آلودگی هوای شهرها و صرفه‌جویی در زمان مسافران شهری و بین شهری خواهد داشت.

کد خبر 283802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =