توسعه پایانه صادرات گاز پالایشگاه فجرجم در بندر سیراف

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: امروز شاهد تحولات مهمی در بخش‌های زیربنایی پایانه صادرات گاز پالایشگاه جم در بندر سیراف هستیم که برای شرکت ملی گاز اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، عبدالصمد نجفی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم، امروز (چهارشنبه، چهارم مهرماه) در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی سه پروژه اسکله خدماتی بندر سیراف، افتتاح ابنیه جدید پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجرجم و راه‌اندازی پست پشتیبان ۱۳۲ کیلوولت فازهای یک تا سه پارس جنوبی اظهار کرد: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با انجام این پروژه‌ها، یاری‌رسان و بازوی خوبی برای این پالایشگاه بوده است.

وی افزود: این پایانه برای شرکت ملی گاز اهمیت بسیاری دارد و ضرورت احداث ساختمان جدید و توسعه اسکله آن نیز دو چندان بود که امروز شاهد آغاز خوبی در این زمینه هستیم.

به گفته نجفی، ابنیه جدید پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجرجم در بندر سیراف که کاربری اداری خواهد داشت، با مساحتی نزدیک به 4 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

بندر سیراف نزدیک‌ترین بندر در حاشیه خلیج فارس به شرکت پالایش گاز فجرجم به‌عنوان مهم‌ترین پالایشگاه گازی کشور است.

آیین افتتاح و کلنگ‌زنی اجرای سه پروژه اسکله خدماتی بندر سیراف، افتتاح ابنیه جدید پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجرجم در این بندر و راه‌اندازی پست پشتیبان ۱۳۲ کیلوولت فازهای یک تا سه پارس جنوبی امروز با حضور حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز، جمعی از مدیران این شرکت، سعید زرین‌فر معاون، هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر، فتح‌الله نوروزی، فرماندار و حجت‌الاسلام محمود محمودی، امام‌جمعه کنگان، اعضای شورای شهر و مقام‌های محلی بندر سیراف و کنگان برگزار شد.

 

 

کد خبر 284817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =