ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مصرف‌کنندگان نفت سفید می‌توانند با کالابرگ‌های اعلام شده، سوخت مورد نیاز برای ذخیره‌سازی در زمستان را از فروشندگی‌های محل سکونت خود دریافت کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی با اشاره به سختی‌های سوخت‌رسانی به مناطق سخت‌گذر نواحی ساری، نکا، بهشهر، سوادکوه و آمل افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، تدابیری برای سوخت‌رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف‌گیر پیش از آغاز فصل سرما انجام شده است و روستاهای ییلاقی و سخت‌گذر نگران تامین سوخت نیمه دوم سال خود نباشند.

وی با اشاره به برودت هوای مازندران در نیمه دوم سال و نیاز بیشتر مردم به سوخت گفت: عملیات سوخت‌رسانی به مناطق سخت‌گذر با همه توان در نیمه دوم سال انجام می‌شود و آن دسته از مصرف‌کنندگان که از نفت سفید استفاده می‌کنند با کالابرگ شماره‌های ۵۱۴، ۳۱۴، ۲۱۴ و ۱۱۴ و مقدار ۵۰۰ لیتر، سوخت خود از فروشندگی‌های مربوطه دریافت و ذخیره‌سازی کنند و این کار را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ادامه داد: اعتبار کالابرگ اعلام شده تا پایان وقت اداری جمعه، بیستم مهرماه است.

طالبی با اشاره به این‌که سوخت‌رسانی باید با کنترل دقیق انجام شود، گفت: حضور موثر رؤسای نواحی و همکاران آنان در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق سخت‌گذر با بازدیدها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما ضروری است.

وی با تاکید بر همکاری و ارتباط لازم با مسئولان محلی و نمایندگان، نظارت بیشتر منطقه در تحویل سوخت به بخش‌های مختلف مصرف و آمادگی برای تامین سوخت مورد نیاز در منطقه ییلاقی افزود: با توجه به برودت هوا در مناطق کوهستانی و سردسیر، تامین و ذخیره‌سازی نفت سفید و سوخت‌رسانی به آنها با تدابیر منطقه ساری انجام خواهد شد و هیچگونه خللی در سوخت‌رسانی وجود ندارد و این شرکت در نیمه دوم امسال با ذخیره‌سازی در ماه‌های پیش هیچ دغدغه‌ای ندارد.

کد خبر 284967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =