حمایت از کالای ایرانی، گام بلند پالایشگاه گاز ایلام است

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام از بهره‌مندی این شرکت پالایشی از تولیدات داخلی خبر داد و این اقدام را گامی مثبت برای حمایت از کالای ایرانی برشمرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، شهریار داری‌پور درباره گام بلند شرکت پالایش گاز ایلام برای خودکفایی گفت: متخصصان پالایشگاه گاز ایلام با بهره‌گیری از توان داخلی و استفاده از تجهیزات تولید شده داخل، گامی بلند برای خودکفایی هرچه بیشتر کشور برداشتند.

وی افزود: پالایشگاه گاز ایلام همسو با منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای داخلی، بهره‌گیری و استفاده از تجهیزات و مواد شیمیایی تولید شده داخل را به میزان قابل توجهی افزایش داد تا گامی بلند در مسیر خودکفایی هرچه بیشتر کشور بردارد.

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام با بیان این‌که این پالایشگاه، با حفظ تولید پایدار خود تا پایان شهریورماه امسال، مقدار قابل توجهی گاز تصفیه شده به خط سراسری گاز ارسال کرده است، اظهار کرد: این پالایشگاه پس از دریافت خوراک، پنج محصول متان، اتان، گاز مایع، میعانات گازی و گوگرد تولید می‌کند.

داری‌پور تصریح کرد: گاز متان تزریق شده به خط سراسری برای مصارف شهری و صنعتی استفاده می‌شود، گوگرد نیز برای مصارف صنعتی در حوزه اسیدسازی و کودهای شیمیایی و همچنین سه محصول دیگر از جمله میعانات گازی، گاز مایع و اتان برای مصرف خوراک پتروشیمی‌ کاربرد دارد.

کد خبر 285058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =