مشعل گاز شهر حکم‌آباد و روستاهای تابعه در خراسان رضوی روشن شد

مشعل گاز در یکی از شهرها و روستا‌های تابعه آن در استان خراسان رضوی با حضور استاندار و مدیرعامل شرکت گاز این استان روشن شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، آیین بهره‌برداری رسمی از طرح گازرسانی به شهر حکم‌آباد از توابع استان خراسان رضوی به‌صورت نمادین در منزل شهید مهدی امینی برگزار شد. در این آیین علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، سید حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: با افتتاح این طرح گازرسانی، جمعیت ساکن در شهر حکم آباد و روستاهای تابع آن از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند. 

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 172 میلیارد ریال اعلام کرد که از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: برای گازرسانی به 97.5 درصد از روستاهای استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزون بر این، هم‌اکنون 74 شهر خراسان رضوی با ضریب نفوذ 99.9 درصد گازدار شده‌اند و با اتصال شهر بار به عنوان تنها شهر واجد شرایط فاقد گاز، شاهد ارتقای این رقم به 100درصد خواهیم بود.

وی افزود: استان خراسان رضوی با 31 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، رتبه نخست شبکه گاز کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 285074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =