برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی در پژوهشگاه صنعت نفت

طراحی و استقرار «سامانه یادگیری الکترونیکی» در پژوهشگاه صنعت نفت، امکان برگزاری دوره‎های آموزشی و یادگیری از طریق ابزارهای الکترونیکی را فراهم می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، هم‌اکنون استفاده موثر و بهره‌برداری از سامانه یادگیری الکترونیکی آغاز شده و همچنین زیرساخت فنی برای برگزاری دوره‌های الکترونیکی پژوهشگاه فراهم شده است.

به این منظور برای افزایش سطح دانش و توانمندسازی و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای کارکنان پژوهشگاه صنعت نفت، صرفه‌جویی در هزینه و زمان و همچنین همسو بودن با سامانه آموزشی نوین، دوره الکترونیکی اکسل به صورت پایلوت، برای نخستین بار در واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی برگزار شد.

براساس این گزارش، دسترسی به این دوره آموزشی برای 45 نفر از همکاران پژوهشگاه بدون محدودیت زمانی و مکانی (در بازه زمانی مشخص) در سامانه یادگیری الکترونیکی ایجاد و در پایان مهلت تعیین شده، آزمون الکترونیکی برگزار شد و نتایج ارزیابی دوره با میانگین محتوا 86.50 درصد، میانگین سازماندهی 90.67 درصد و مطلوبیت کل استاندارد 88.59 بوده است.

بر این اساس، واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی پژوهشگاه صنعت نفت آمادگی اجرای دوره‌های آموزشی ICDL مجازی (Word ،Excel،PowerPoint و...) را دارد که از طریق اعلام نیاز از سوی واحدهای مربوطه امکان ایجاد دسترسی فراهم می‎شود. همچنین با توجه به همکاری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران، هم‎اکنون محتوای الکترونیکی دوره‌های آموزشی منشور حقوق شهروندی و حقوق شهروندی در نظام اداری در سامانه آموزش الکترونیکی شرکت ملی نفت ایران در بستر اینترانت به آدرس Elearning.nioc.ir برای دسترسی همه کارکنان محترم اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی فراهم شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق با استفاده از شماره پرسنلی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور وارد سامانه شده و از دوره‌های بارگذاری شده بهره‌برداری کنند. بدیهی است ثبت دوره آموزشی در سوابق کارکنان منوط به گذراندن آزمون (آزمون الکترونیکی در آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران) به صورت موفقیت‌آمیز است.

کد خبر 285116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =