۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
  • کد خبر: 285504
کتاب شایستگی‎های کلیدی مدیران منتشر شد

کتاب «شایستگی‎های کلیدی مدیران» با محوریت ارتقای قابلیت‌های مدیریتی مدیران جوان و روزآمد کردن نگرش، دانش و مهارت‌های مدیریتی در سازمان‎های صنعتی با تاکید بر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی منتشر شد.

به گزارش شانا، کتاب «شایستگی‎های کلیدی مدیران» به قلم محمد نعمتی گودرزی، پژوهشگر ارشد و مدرس دوره‎های آموزش مدیریت صنعت نفت، منتشر و به بازار کتاب‌های تخصصی و حرفه‌ای صنعت نفت عرضه ‌شد.

در تدوین این کتاب سعی بر این بوده تا با شناسایی قابلیت‌های کلیدی مدیریتی مورد نیاز در سازمان‎ها و تدوین مطالب جدید و معتبر به شکلی خلاصه، بتوان موجبات شکوفایی استعدادهای مدیریتی موجود در سازمان و ارتقای توانمندی در حوزه شایستگی‌های موردنظر را فراهم آورد و آثار آن را در نظام جانشین‎پروری مدیران صنعت نفت کشور نمایان ساخت.

 به بیان دیگر هدف از تدوین این کتاب، ارائه مطالب ضروری و کاربردی به منظور ارتقای توانمندی‌ها و شایستگی‌ها و قابلیت‎های حرفه‌ای مدیران صنعت نفت بر اساس مدل آموزش بر مبنای شایستگی‌های محوری است.

مدیران و دانش‎پژوهان حوزه‌های مدیریتی، مدیران صنعت نفت، محققان و مخاطبان در حوزه‌ها و سطوح مختلف سازمانی با هدف بهره‎گیری از منابع آموزشی و ارتقای شایستگی‎های محوری می‎توانند از این کتاب بیشترین بهره را ببرند.

محمد نعمتی‎ گودرزی، پیش‌‎تر نیز تالیفاتی داشته است که مبانی پرورش کارکنان سازمان و مبانی پرورش مدیران سازمان با تاکید بر صنعت نفت کشور از جمله آنهاست.

کد خبر 285504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =