۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
  • کد خبر: 285705
جوابیه شرکت ملی گاز به خبرگزاری فارس

در پی درج خبری با عنوان «قاچاق گاز در پرند/ مهاجرت معکوس از پایتخت مسکن مهر» در خبرگزاری فارس، روابط‌ عمومی شرکت ملی گاز ایران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شانا، روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در پاسخ به مطلب منتشر شده در خبرگزاری فارس در تاریخ (شنبه، پنجم آبان‌ماه) توضیحاتی ارسال کرده که در زیر می‌خوانید:

با توجه به وظایف قانونی این شرکت و مقررات مربوط به گازرسانی و اشتراک گاز برای مشترکین به اطلاع می‌رساند:

1. تعداد اشتراک واگذار شده تا تاریخ 13 آبان 97، 62469 مورد بوده و رقم 53000 اشتراک در متن گزارش صحیح نیست.

2. شهر جدید پرند دارای 7 فاز مسکونی، تجاری بوده که به صورت کامل شبکه‌گذاری آن انجام و تنها دو پروژه صنعت برتر زنجان و کرمانشاهان در فاز 4 به دلیل عدم ساب گرید بودن فاقد شبکه گاز هستند و طبق تعهد شرکت عمران تا پایان آبان ماه جهت اجرای شبکه تحویل می‌شوند.

3. در پروژه‌های ساختمانی با پیشرفت فیزیکی کمتر از 85 درصد نیز انشعاب نصب گردیده و فقط 20 پروژه باقی‌مانده است و چنانچه در پروژه‌های باقی‌مانده، شرایط نصب انشعاب از جمله باز بودن مسیر مهیا گردد تا پایان آذر ماه کلیه انشعابات مسکن مهر نیز تکمیل و نصب می‌گردد.

4. برخی از پروژه‌های مسکن مهر به دلیل عدم تکمیل پروژه، توسط مالکین تصرف و به علت عدم ارائه نقشه تأیید شده نظام مهندسی و سایر مدارک، امکان واگذاری اشتراک میسر نبوده و متصرفان اقدام به وصل غیرمجاز و استفاده غیراصولی و غیر ایمن از انشعابات موجود می‌نمایند.

5. شرکت گاز استان تهران تاکنون نسبت به اطلاع‌رسانی و اشتراک‌پذیری اقدام نموده و تعداد زیادی از ساکنین نیز ترغیب به اخذ اشتراک قانونی گردیده‌اند.

کد خبر 285705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =