ظرفیت تولید پتروشیمی پلیمر‌ کرمانشاه افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از برنامه افزایش 10 تا 12 درصدی ظرفیت تولید پلی‌اتیلن در این مجتمع خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مسعود سعیدی‌طاهری در مورد عملکرد و برنامه‌های افزایش ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی پلیمر‌ کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته این شرکت توانست برابر با ۱۰۷ درصد ظرفیت اسمی خود پلی‎اتیلن تولید کند و در 6 ماه نخست امسال نیز ۸ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید کرد. این واحد تولیدی به گونه‌ای است که تنگنا و گلوگاه تولید ندارد و می‌تواند به منظور توسعه، ظرفیت تولید را بین ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش دهد.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید هم‌اکنون ۳۰۰ هزار تن پلی‌اتیلن معادل ۳۸ تن در ساعت است که با طرح افزایش ظرفیت امیدواریم به ۴۳ تا ۴۴ تن در ساعت برسد.

سعیدی‌طاهری با اشاره به این‌که طراحی دستگاه‌های اصلی پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از زمان راه‌اندازی به گونه‌ای بود که افزایش تولید در آینده نیز در آنها پیش‌بینی شده است، گفت: با کمی تغییر در بعضی از دستگاه‌های خط تولید، برق و ابزاردقیق امیدواریم تا پایان سال ۹۸ ظرفیت تولید را به ۳۴۵ هزار تن ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه در مورد طرح‌های توسعه‌ای این مجموعه افزود: در نظر داریم در حوزه پایین‌دستی پتروشیمی سرمایه‌گذاری مشترک انجام دهیم. این طرح در حال بررسی و هدف از آن تولید و اشتغال در استان با سرمایه‌گذاری کمتر است.

سعیدی طاهری با بیان‌ این که شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه در زمینه اچ‌اس‌یی کارنامه روشنی دارد، گفت: واحد‌های ما توانسته‌اند از شاخص بیش از ۲۱ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تعریف شده است، عبور کنند.

وی با اشاره به این‌که پتروشیمی کرمانشاه در زمینه محیط‌زیست به‌صورت مستقیم و آنلاین ازسوی اداره کل استان در حال پایش است و هیچگونه آلایندگی ندارد، ادامه داد: در زمینه بهداشت نیز با معاینات ادواری و بالاترین کنترل‌ها سلامت همکاران تامین می‌شود.

کد خبر 286011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =