نیروهای پیمانکاری با قرارداد قانونی در منطقه ویژه پارس اخراج نشده‌اند

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پی انتشار خبری مبنی بر تعدیل و اخراج کارگران در پارس جنوبی در رسانه‌های استان بوشهر، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،‌ متن توضیحات روابط عمومی منطقه ویژه پارس به شرح زیر  است:

«پیرو درج تصویر و نوشته‌ای با عنوان «طومار اعتراضی 350 نفر نیروی بومی پارس جنوبی که با تغییر مدیریت جدید اخراج شدند» در رسانه‌های استان بوشهر، روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای تنویر افکار عمومی مطالب زیر را به استحضار می‌رساند.

1- روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در زمینه همکاری و ارتباط با رسانه‌ها به منظور پوشش، بازتاب و اطلاع‌رسانی دستاوردهای صنعت نفت در پارس جنوبی با هدف آگاهی‌بخشی به مردم عزیز همواره همکاری دوسویه را مدنظر قرار داده است، از این رو انتظار می‌رود که رسانه‌های محلی در استان بوشهر پیش از درج هرگونه خبر نادرست که می‌تواند تشویش اذهان عمومی را به دنبال داشته باشد صحت و سقم آن را از این امور جویا شده و سپس نسبت به بازتاب اخبار و گزارش‌ها اقدام کنند.

2- به صراحت درباره تومار درج شده خطاب به استاندار محترم بوشهر در رسانه‌ها به اطلاع می‌رساند هیچ یک از نیروهای پیمانکاری که طبق قراردادهای قانونی در این سازمان فعال هستند اخراج یا تعدیل نشده‌اند، بنابراین ادعای مطرح شده در این تومار که فاقد هرگونه امضا یا مشخصات هیچکدام از ٣٥٠ نفر عنوان شده است، از اساس تکذیب می‌‌شود.

3- در مدت زمان حضور سیدپیروز موسوی در کسوت مدیرعاملی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از آبان‌ماه 97  تاکنون سه ابلاغیه درباره تامین کامل حقوق و بیمه کارکنان و کارگران صادر شده که نتیجه این اقدام‌ها روزآمد کردن معوقات نیروهای کاری و کارگری تا میزان 90 درصد بوده است و این رقم به‌زودی به‌طور  ١٠٠ درصد محقق خواهد شد.

4- درباره ادعای حذف سهمیه‌ها، قابل ذکر است که همه نیروهای پیمانکاری طبق شرح کارهای موجود در پیمان‌ها و قراردادها از خدمات این سازمان کمافی السابق بهره‌مند و همچنان در حال استفاده هستند.

5- سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از صنعت نفت بر انجام ماموریت‌های خود که تامین منافع ملی و رونق اقتصادی کشور را در پی دارد متمرکز و پایدار است و اهتمام می‌ورزد. در شرایط حساس کنونی که هجمه‌ها و تهدیدها علیه دشمنان این سرزمین به اوج  رسیده از رسانه‌ها انتظار می‌رود در راستای حفظ روحیه امید و نشاط به جامعه و مردم عزیز کشور فضا را برای رشد و تعالی سازنده و همه‌جانبه مهیا کرده و وزارت نفت را در این جنگ سخت اقتصادی همراهی کنند. بدون تردید ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی هیچگاه تلاش‌های کارکنان خدوم صنعت نفت را در این روزهای سخت که کمتر از دوران هشت سال دفاع مقدس نیست فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 286338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =