افزایش بهره‌وری و تولید فناوری‌های نو؛ اولویت پژوهشی مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: افزایش بهره‌وری، تولید فناوری‌های نو و بهبود فناوری‌های موجود، اولویت فعالیت‌های پژوهشی این شرکت است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، روز چهارشنبه (۲۸ آذرماه) در آیین گرامیداشت هفته پژوهش گفت: پژوهش شالوده همه کارهاست و هزینه آن نیز نوعی سرمایه‌گذاری است، اما باید به سمت و سویی برویم که اجرای پروژه‌های پژوهشی اهداف سازمان را محقق کند.

وی افزود: با وجود این‌که صنعت نفت یک صنعت بین‌المللی است، اما باید بخش‌هایی از آن مطابق با شرایط مناطق نفت‌خیز بومی‌سازی شود، بنابراین رویکردی که مناطق نفت‌خیز جنوب دارد و در گذشته نیز بوده، استفاده از امور پژوهشی برای خلق فناوری‌های نو است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه تاکنون در صنعت نفت به‌ویژه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب فعالیت‌های بسیار مهمی در حوزه پژوهش انجام شده است، گفت: با همکاری کارشناسان این شرکت رویکرد جدیدی در حوزه پژوهش تدوین شده است تا فرآیند تصویب خواهی پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی تاکید کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان‌های نفت‌خیز کشور دارای ظرفیت‌های زیادی هستند که این ظرفیت در کمتر جایی وجود دارد و از همه آنها برای همکاری با این شرکت دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 286372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =