آموزش تخصصی مستمر برای تربیت نیروی انسانی ماهر ضروری است

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر ضرورت برگزاری مستمر دوره‎های آموزشی تخصصی برای تربیت نیروی انسانی ماهر تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، حمید ایزدی، مدیرعامل این شرکت در جلسه افتتاحیه دوره آموزشی جامع مدیریت کسب‌وکار- گرایش عمومی (OIL&GAS MINI MBA) افزود: آموزش یکی از شاخص‎ها و نیازهای اساسی سازمان‎های پویاست که هزینه برای آن  نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی اثربخشی و بازخورد دوره‎های آموزشی را مهم‎ترین دلیل سرمایه‎گذاری شرکت بهره‎برداری زاگرس جنوبی عنوان کرد و گفت: باید برنامه‎ریزی‎های آموزشی به سمت برگزاری دوره‎هایی حرکت کند که بازخورد مثبت آن در فرآیندهای کاری سازمان دیده شود.

ایزدی، برگزاری نخستین دوره آموزشی جامع مدیریت کسب‌وکار- گرایش عمومی (OIL&GAS MINI MBA) شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید با غنی‎سازی کتابچه آموزشی شرکت به سمت برگزاری دوره‎های تخصصی هدفمند حرکت کنیم.

وی، با اشاره به این‎که منتخبان این دوره از میان افراد شاخص سازمان انتخاب شده‎اند، گفت: شرکت‎کنندگان در این دوره آموزشی باید حضور مستمر و فعال داشته و نظرات‌شان را برای برگزاری مؤثرتر این دوره آموزشی ارائه دهند.

کد خبر 286379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =