تحکیم جایگاه توسعه‌ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی

مدیرعامل پیشین شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر تحکیم جایگاه این شرکت به عنوان سازمان توسعه‌ای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدرضا نوروززاده امروز (دوشنبه، سوم دی ماه) در آیینی که به مناسبت تجلیل از خدمات وی در دوران حضور در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، گفت: عملکرد صنعت پتروشیمی در مدت حضورم در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرهون تلاش مجموعه کارکنان صنعت و به‌ویژه همکارانم در واحدهای فنی و عملیاتی است.

نوروززاده، مهم‌ترین دلیل پذیرفتن سمت معاونت وزیر نفت در امور پتروشیمی را احیای جایگاه سازمان‌های توسعه‌ای مانند شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد و افزود: قانون منع به کارگیری بازنشستگان فرصت بسیار مناسبی برای استفاده از نیروهای جوان است.

وی یادآور شد: هنوز بر این باورم که این کشور توسعه نمی‌یابد مگر این‌که سه سازمان توسعه‌ای یعنی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ایدرو و ایمیدرو در جایگاه واقعی خود قرار گیرند، زیرا در درون و ساختار این سه شرکت، اعتبار، منابع و ظرفیت‌های بسیاری نهفته است که می‌توانند سرمایه‌های سرگردان جامعه را به سمت توسعه کلان سوق دهند.

نوروززاده با تاکید بر این‌که بخش خصوصی و نیمه‌خصوصی با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی می‌توانند مشکلات پیش روی این صنعت را پشت سر گذارند، اظهار کرد: توانمندی‌های بالای موجود در شرکت ملی صنایع پتروشیمی اصلی‌ترین دلیل مذاکره شرکت‌های خارجی به منظور سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران است.

آیین تجلیل از خدمات سیدرضا نوروززاده، مدیرعامل پیشین شرکت ملی صنایع پتروشیمی، صبح امروز (دوشنبه سوم دی‌ماه) با حضور بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی برگزار شد.

کد خبر 286451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =