حال عمومی کارکنان مصدوم شرکت ملی حفاری رضایت‌بخش است

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی حفاری گفت: حال عمومی 6 نفر از کارکنان این شرکت که در جریان حادثه رانندگی مصدوم شدند، رضایت‌بخش است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید قربانی اظهار کرد: این حادثه ساعت 12 و 30 دقیقه امروز یکشنبه (9 دی‌ماه) در محور پرسیاه ایذه به علت انحراف مینی‌بوس حامل کارکنان دستگاه حفاری 43 فتح از مسیر و برخورد آن با یک تپه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: کارکنان این دستگاه در حال جابه‌جایی از موقعیت استقرار دکل به سمت اردوگاه بودند که دچار حادثه شدند و بلافاصله پس از اقدام‌های اولیه از سوی پزشک مستقر در دستگاه حفاری به‌وسیله خودروهای فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

مدیر اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و اظهارات کادر درمانی این بیمارستان، مداوای مصدومان که دچار آسیب‌های سطحی شدند به صورت سرپایی در حال انجام است و جای نگرانی وجود ندارد.

قربانی افزود: دستگاه حفاری 43 فتح به تازگی عملیات حفاری یک حلقه چاه در این موقعیت عملیاتی را که در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مناطق نفت‌خیز جنوب واقع است  تکمیل کرده و برای انتقال به موقعیت جدید آماده می‌شود.

وی توجه به مقررات و ضوابط ایمنی همسو با رعایت قوانین رانندگی به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و سخت‌گذر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: بی‌شک رعایت سرعت مطمئنه، دقت و احتیاط بیشتر، مانع بروز چنین حوادثی می‌شود.

کد خبر 286573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =