واحدهای سیار سوخت‌رسانی آماده عرضه نفت‌سفید به روستاییان گناوه

اهالی روستاهای شهرستان گناوه می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را از واحدهای سیار دریافت کنند و نیازی به مراجعه به مرکز شهرستان نیست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، مهرداد بیوکی، رئیس روابط عمومی این منطقه در پاسخ به درج خبری با عنوان «سرما سبب تشکیل صف‌های طولانی مردم گناوه شد»، گفت: براساس مجوز صادر شده برای شهروندانی که منازل مسکونی‌شان در محدوده گازرسانی است، اما به هر دلیلی تاکنون موفق به انجام لوله‌کشی و دریافت اشتراک آن نشدند، نفت سفید اختصاص می‌یابد.

وی افزود: محله‌هایی که دارای تعاون روستایی هستند، می‌توانند سهمیه نفت سفید خود را از فروشندگی‌های این شرکت دریافت کنند و نیازی به صرف وقت در صف‌های طولانی نیست.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر تاکید کرد: هیچگونه مشکلی در زمینه تامین نفت سفید نقاط شهری و روستایی وجود ندارد.

بیوکی تصریح کرد: این شرکت با همه توان و تلاش خود را به صورت شبانه‌روزی برای سوخت‌رسانی به مردم با همه امکانات موجود به کار بسته است.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های نفتی با قدمتی حدودا یکصد ساله است. این شرکت در استان بوشهر - به عنوان یکی از مناطق مهم و راهبردی کشور - در ذخیره و توزیع فرآورده‌های مختلف نفتی از جمله بنزین، نفت‌گاز، نفت سفید، سی‌ان‌جی و سوخت‌های هوایی در استان و دیگر استان‌های همجوار همچون استان کهگیلویه و بویراحمد و قسمتی از استان فارس نقشی بسزا دارد.

این منطقه شامل 6 ناحیه مرکزی، خارک، گناوه، عسلویه، دیر و برازجان است و دارای ۲ انبار نفتی در نواحی مرکزی و جزیره خارک با ظرفیت حدود ۳۰۰ میلیون لیتر است. شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات و شرکت‌های نفتی قرار دارد.

کد خبر 286599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =