چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی 18دی برگزار می‎شود

سازمان مدیریت صنعتی اعلام کرد: همایش چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی، 18دی ماه با حضور مقام‌ها، مدیران ارشد و متخصصان حوزه انرژی برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از سازمان مدیریت صنعتی، این جایزه با هدف ایجاد راهی برای کمک به شرکت‌‏هایی که قصد دارند مسیر خود را بر مبنای عمل به مسئولیت‎های اجتماعی در سطحی بالاتر از حداقل‌ها ادامه دهند، شکل گرفته است.

بر همین اساس سازمان مدیریت صنعتی با جلب همکاری اصلی‌ترین نهادهای قانون‎گذار و ناظر در زمینه انرژی یعنی «ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، «شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت»، «سازمان انرژی‌های تجدید‌پذیر و بهر‌ه‌وری انرژی برق» و «سازمان ملی استاندارد ایران»، نظام «جایزه ملی مدیریت انرژی» را پایه‎گذاری کرد که در گذر زمان به عنوان اصلی‌ترین مرجع برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت انرژی در کشور شناخته می‌شود.

بر پایه این گزارش، مطابق الگوی تدوین شده برای ارزیابی در این جایزه، مسائل سیستمی و مدیریتی در کنار نتایج حاصل از فرآیندها و به‌صورتی موزون بررسی می‌شود. این الگو از یکسو به قانون و تعهد شرکت‌ها به رعایت مفاد آن توجه کرده و از سوی دیگر وضع گذشته و حال را در مورد مصرف انرژی مدنظر قرار داده و نیز نگاهی عمیق به رعایت اصول مدیریت داشته و این سه وجه را در کنار یکدیگر قرار داده است.

بررسی‌ها و ارزیابی‎های این جایزه افزون بر فعالیت‎‏هایی که در این باره توسط کمیته علمی و کمیته راهبری صورت می‌گیرد، از سوی بیش از 50 نفر از ارزیابان آموزش‎دیده که بنا بر تخصص و تجربه از مجموعه حدود 80 نفری همکاران دبیرخانه جایزه ملی مدیریت انرژی گزینش شده‎اند، با مراجعه به سایت اجرایی هر شرکت متقاضی در قالب گروه‌های چهار نفره، در یک بازه زمانی دو ماهه انجام شده است.

کد خبر 286679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =