پل شهدای صنعت نفت استان لرستان بهره‎برداری شد

پل شهدای صنعت نفت استان لرستان با تخصیص 60 میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، احداث و بهره‎برداری شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی، مدیرعامل این شرکت، در آیین افتتاح و بهره‎برداری از پل شهدای صنعت نفت استان لرستان، با تاکید بر نقش صنعت نفت در توسعه فعالیت‎های اجتماعی، گفت: پل ارتباطی شهدای صنعت نفت، یکی از ایمن‎ترین پل‎ها با استانداردهای مهندسی است و در گام نخست سبب تسهیل در تردد اهالی منطقه خواهد شد و همچنین سبب سهولت دسترسی همکاران شرکت به میدان نفتی سرکان است.

وی درباره مشخصات و هزینه انجام شده برای ساخت پل شهدای صنعت نفت گفت: این پل با 120 متر طول و شش دهانه 20 متری احداث شده است که 180 تن مصالح فولادی، 3 هزار و 357 مترمکعب بتن و ۳۶ هزار مترمکعب حجم خاک در آن به‌کار رفته است. همچنین مبلغ 60 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت برای احداث و تکمیل این پل ارتباطی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بر نقش و کارکرد مسئولیت اجتماعی صنعت نفت تاکید کرد و افزود: صنعت نفت جایگاه ویژه‎ای در توسعه پایدار دارد و عامل پیشرفت کشور است که بخشی از این فعالیت‎ها در کارکردهای اجتماعی و پروژه‎های عام‎المنفعه نمود عینی می‎یابد.

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت‎های انجام شده در شرکت نفت مناطق مرکزی اشاره کرد و گفت: میانگین تولید گاز شرکت در سال 78 حدود 146 میلیون مترمکعب در روز بود که هم‎اکنون ۲۹۰ میلیون متر مکعب در روز است؛ همچنین ظرفیت تولید نفت شرکت در سال 78 حدود 52 هزار بشکه در روز بود که این رقم به ۲۲۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

کد خبر 286685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =