واگذاری بیش از 7 هزار انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خراسان رضوی

7 هزار و 416 انشعاب رایگان گاز در 9 ماه امسال به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، اماکن مذهبی، جانبازان بالای 25 درصد و خانواده‌های شهدا در استان خراسان رضوی واگذار شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: مطابق قانون، اماکن مذهبی، جانبازان بالای 25 درصد (تا سقف کنتور 10 مترمکعب)، خانواده‌های شهدا، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برای یک بار از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند.

وی افزود: شرکت گاز استان خراسان رضوی به‌منظور اجرای دقیق قوانین و همچنین پیاده‌سازی طرح تکریم ارباب رجوع، در 9 ماه امسال، 7 هزار و 416 مورد انشعاب گاز را به صورت رایگان به متقاضیان واجد شرایط واگذار کرده است.

فانی تصریح کرد: از این تعداد، 284 مورد سهم اماکن مذهبی، 653 مورد سهم جانبازان بالای 25 درصد و خانواده‌های معزز شهدا، 4 هزار و 934 مورد سهم مددجویان کمیته امداد و یک‌هزار و 545 مورد نیز سهم خانواده‌های تحت تکفل بهزیستی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان خراسان رضوی آمادگی خدمت‌رسانی به جامعه مطابق با مقررات کشوری را دارد، اظهار کرد: خدمات حمایتی شرکت گاز در راستای محرومیت‌زدایی، توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در سطح شهرها و روستاهای استان از مهم‌ترین اهداف شرکت گاز استان خراسان رضوی است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، گروه‌های یادشده که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز بهره‌مند شوند.

کد خبر 286715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =