طرح خدمات‎رسانی پزشکی به ساکنان بومی جزیره لاوان اجرا شد

شرکت نفت فلات قاره ایران به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به ساکنان بومی همجوار تاسیسات نفتی، اقدام به ارائه خدمات درمانی و پزشکی در جزیره لاوان کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، با همت و تلاش واحد روابط کار و مددکاری اجتماعی، برای نخستین‎بار طرح خدمات‌رسانی پزشکی به ساکنان بومی جزیره لاوان و همکاران و خانواده‌های آنان به منظور ارتقای سلامت و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت فلات قاره ایران از روز چهارشنبه (19دی‌ماه) به مدت چهار روز در جزیره لاوان اجرا شد.

در طرح خدمات درمانی بسیج پزشکی که 10 پزشک متخصص دارد نخست برای هر مراجعه‌کننده پرونده تشکیل می‌شود تا در مراجعات بعدی با شناخت بیشتر و بهتر افراد، نوع بیماری‌ها، روند درمان، پراکندگی جمعیت، نوع نیاز و ... برای بهبود کیفیت خدمات اقدام لازم انجام شود.

حضور گروه پزشکی به همراه مسئولان منطقه و ستاد تهران در درمانگاه دهکده لاوان موجب خوشحالی و دلگرمی مردم این جزیره شد که با استقبال از این طرح خداپسندانه و انسان‌دوستانه و با حضور تدریجی در درمانگاه، مسائل و مشکلات درمانی خود را با پزشکان مجرب اعزامی در میان گذاشتند تا نسبت به بهبود سلامتی‌شان اقدام‎های درمانی لازم انجام شود.

بی‌تردید استقبال گسترده جزیره‌نشینان سبب آشنایی و شناخت بیشتر نیازهای درمانی آنان می‎شود تا برنامه‌ریزی لازم برای حضور پزشکان با تخصص‌های دیگر انجام شود.

این گروه پزشکی با حضور خانم ملاجان از همکاران واحد روابط کار و مددکاری اجتماعی ستاد تهران و به سرپرستی دکتر علی حکیمی‌منش فیزیوتراپ، آقایان و خانم‌ها دکتر عاطفه پرآذران پزشک عمومی، دکتر زهرا محبت‌پور ماما، دکتر مهشید دارابی متخصص اطفال، دکتر صباح عسکرپور دندانپزشک، مجید اسدی اپتومتریست، سیدعلی شریفی همراه اپتومتریست و محمدرضا اعرابیان مسئول تشکیل پرونده بیماران اقدام به این امر خداپسدانه کرده است.

با ادامه این روند و همکاری مسئولان، این طرح در مناطق عملیاتی دیگر نیز به صورت مستمر انجام خواهد شد.

کد خبر 286800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =