کلیات بودجه سال 98 در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور در این کمیسیون خبر داد.

جلال میرزایی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه، 23 دی‌ماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 کل کشور برای بررسی کلیات لایحه، به خبرنگار شانا گفت: در این نشست، اعضای کمیسیون تلفیق پس از بحث و بررسی و سپس رأی‌گیری، با کلیات لایحه بودجه سال آینده موافقت کردند.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه افزود: کمیسیون تلفیق بعد از تصویب کلیات وارد بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش درآمدی و هزینه‌ای خواهد شد.

به گزارش شانا، سقف منابع حاصل از ارزش صادرات نفت، (نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز) در لایحه بودجه سال آینده معادل یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار و سیصد و شصت و دو میلیارد (١.٣٧٠.٣٦٢.٠٠٠.٠٠٠.٠٠٠ ) ریال تعیین شده است.

چنانچه منابع دولت از محل صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز در سال ١٣٩٨ کمتر از یک میلیون و چهارصد و بیست و پنج هزار و سیصد و هشتاد و دو میلیارد و یک میلیون ( ١.٤٢٥.٣٨٢.٠٠١.٠٠٠.٠٠٠ ) ریال شود، به دولت اجازه داده می‌شود با رعایت بند (ب) ماده (١٧) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور از محل پنجاه درصد مانده منابع حساب ذخیره ارزی با لحاظ پنجاه درصد سهم صندوق توسعه ملی نسبت به تامین مابه‌التفاوت حاصل شده اقدام کند.

کد خبر 286827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =