اثربخشی تعامل بخش‎های عملیاتی و ستادی در پیشبرد اهداف ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر اثربخشی همکاری بخش‎های عملیاتی و ستادی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این شرکت تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی امروز (یکشنبه، 23 دی‎ماه) در آیین قدردانی از رئیس دستگاه حفاری 36 فتح گفت: کاهش فاصله فیزیکی میان کارکنان صف و مدیران و مسئولان ستادی و اجرایی سبب ایجاد انگیزه بیشتر و افزایش بازدهی کار می‎شود.

وی افزود: فعالیت اصلی ما بر عملیات حفاری و خدمات جانبی صنعت حفاری تمرکز دارد و همه بخش‎های شرکت باید در خدمت عملیات باشند، زیرا ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه کارکنان عملیاتی سبب بازدهی بیشتر می‎شود.

موسوی اظهار کرد که برنامه بازدید از دستگاه‎های حفاری را بدون هماهنگی پیشین و به‌طور سرزده در دستور کار خود دارد تا از نزدیک در جریان وضع عملیاتی و دیدگاه‌های کارکنان قرار گیرد و ضمن شناسایی و تشویق دستگاه‎های نمونه، از مشارکت کارکنان و تجارب آنان استفاده شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، حفظ، نگهداشت و چیدمان دستگاه حفاری، نظم و انضباط، به‌کارگیری ضوابط و استانداردهای ایمنی، رعایت بهداشت و حفظ محیط زیست (اچ‎اس‎یی) و خدمات مناسب اردوگاهی برای رفاه کارکنان را از جمله معیارهای مورد توجه در این بازدیدها عنوان کرد.

وی افزود: بدون ‎شک بالندگی این صنعت نتیجه همدلی و همگرایی کارکنان است و ثمره این تلاش‎ها روند رو به رشد حرکت و توسعه این سازمان را به همراه دارد.

موسوی کار روی دستگاه حفاری را با توجه به شرایط محیطی، دوری از خانواده، استرس بالا و حساسیت شغلی، دشوار ارزیابی و اظهار کرد: بازدید مدیران و مسئولان از مناطق عملیاتی و گذراندن ساعاتی با همکاران باید نهادینه شود، زیرا آثار مثبت آن از زوایای هم‎افزایی، همفکری، دلگرمی و انگیزشی، تبادل تجربیات و درک متقابل بسیار با اهمیت است.

کد خبر 286832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =