توضیحات درباره خبر سرقت از خط لوله اصلی پالایشگاه تهران

به دنبال بازتاب خبری مبنی بر سرقت از خط لوله اصلی پالایشگاه تهران ازسوی پایگاه خبری پلیس و بازتابش در بسیاری از خبرگزاری‌ها، روابط‌ عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه تهران برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شانا، در متن توضیحات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران آمده است:

«در پی پایش‌های روزانه مسیرهای انتقال فرآورده‌های نفتی، نیروهای خط‌بان شرکت متوجه نشست زمین در حریم خطوط و در مجاورت قطعه زمینی محصورشده با دیوار در روستای گلزار از توابع شهرستان پاکدشت شدند. مسئولان منطقه تهران به محض اطلاع، پس از بررسی‌های میدانی و پیگیری دریافت حکم قضایی، با هماهنگی نیروهای انتظامی، مجوز ورود به زمین یادشده را دریافت کردند که بعد از ورود متوجه حفر تونلی به طول 25 متر شدند که به لوله 16 اینچ انتقال فرآورده به سمت استان مازندران ختم می‌شد.

با تحقیقات بیشتر مشخص شد که سارقان با شیوه‌های ناشیانه اقدام به نصب یک عدد شیر فلکه 4 اینچی در مسیر این خط کرده بودند که در حین این اقدام خطرناک، فشار ناشی از خروج مواد، مانع از ادامه کار سارقین می‌شود. در پی این حادثه و با حضور ماموران اداره آگاهی شهرستان پاکدشت، یکی از مظنونان در همان روز دستگیر شد و عملیات دستگیری دیگر مجرمان نیز در حال انجام است».

کد خبر 286865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =