فارس ظرفیت بالایی برای بومی‎سازی تجهیزات صنعت نفت دارد

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: استان فارس ظرفیت بالایی برای بومی‎سازی تجهیزات صنعت نفت دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، حمید ایزدی، مدیرعامل این شرکت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گردهمایی مدیران صنعت نفت استان فارس در شیراز گفت: بی‎شک مسیر پر تلاطم انقلاب اسلامی در سایه تلاش و صمیمیت همه آحاد جامعه به ویژه تلاشگران عرصه تولید، انتقال و توزیع نفت، گاز و مشتقات آن، ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: برگزاری نشست‌های عمومی مدیریتی و کمیته‎های تخصصی کوچک‌تر، زمینه مناسبی برای اشتراک‎گذاری تجربیات، تعامل‎های بیشتر و استفاده از ظرفیت‎های موجود در استان فارس برای توسعه اقتصادی و اجتماعی صنعت نفت است.

وی با اشاره به کارشکنی‎های دشمنان انقلاب گفت: 40 سالگی نشانه بلوغ، سرزندگی و بالندگی جمهوری اسلامی است و انقلاب اسلامی مردم ایران در این 40 سال همواره در معرض تحریم و تهدید بوده است و بی‎شک با استفاده از تجربیات گذشته و اتحاد حول شاخص‎های اصلی نظام کمک می‎کند مانند قبل، از این برهه سخت تاریخی نیز عبور کنیم.

ایزدی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه صنعت نفت وابستگی خارجی نداریم و با بومی‎سازی تجهیزات مورد نیاز به همت متخصصان صنعت نفت و تلاشگران بخش خصوصی، بالنده‎تر از گذشته گام بر ‎داریم.

وی افزود: استان فار ظرفیت بالایی در بخش خصوصی و بومی‎سازی تجهیزات صنعت نفت دارد که امیدواریم مانند گذشته در کنار متخصصان تلاشگر صنعت نفت برای تحقق صددرصدی اقتصاد مقاومتی تلاش کند و با همکاری‎های دوسویه در استمرار و افزایش تولید نفت، گاز و مشتقات آن نقش‎آفرین باشند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در ادامه گفت: زاگرس جنوبی با وجود تنگناهای مالی کشور، با مدیریت منابع مالی، بهینه‎سازی هزینه‎ها و صرفه‎جویی به‌موقع و مناسب در شرایط خوبی قرار دارد.

وی منابع انسانی دانش‎محور و ماهر را مهم‎ترین سرمایه‎های سازمانی دانست و گفت: ظرفیت‎ها و ذخایر گرانبهای نیروی انسانی در همه شرکت‎های نفتی استان بالا است و ضرورت دارد که آغاز به کار جلسات با بررسی وضعیت منابع انسانی و بهبود شرایط آنها دنبال شود.

ایزدی در پایان با تاکید بر استفاده به‌موقع از فرصت‎ها گفت: استان فارس ذخایر گرانبهایی از نظر معدنی، راهبردی و منابع انسانی دارد و ضروری است با مدیریت علمی و اصولی از این ظرفیت‎ها بهره ببریم.

کد خبر 286899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =