به‌کارگیری 10 دستگاه حفاری سنگین در پروژه‎های جدید

رئیس اداره مهندسی مناقصات شرکت ملی حفاری با اشاره به برنده شدن این شرکت در چهار مناقصه شرکت‎های کارفرمای نفتی گفت: برای اجرای پروژه‎های جدید، بیش از 10 دستگاه حفاری سنگین شرکت به‌کارگرفته می‎شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیامک حدادسلیمانی اظهار کرد: بر اساس مفاد قرارداد این پروژه‎ها، 28 حلقه چاه اکتشافی، توسعه‎ای و تعمیری، حفاری و تکمیل خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‎ها در حوزه‎های عملیاتی شرکت‎های ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، مهندسی و توسعه نفت (متن)، نفت مناطق مرکزی ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران قرار دارد و مدت زمان اجرای آنها 14 تا 24 ماه تعیین شده است.

رئیس اداره مهندسی مناقصات شرکت ملی حفاری تصریح کرد: پروژه‎های پیش گفته شامل هفت حلقه چاه در میدان نفتی گچساران، 10 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، پنج حلقه چاه در میدان نفت‌شهر و شش حلقه چاه در گستره فعالیت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران است.

حدادسلیمانی گفت: اجرای این پروژه‎ها به صورت کلید در دست (EPDF) است که در این ارتباط تامین دکل، کالا و مواد، فنی و مهندسی و خدمات جانبی به‌عهده شرکت ملی حفاری ایران خواهد بود.

وی اظهار کرد: پروژه‎های طرح توسعه میدان‎های نفتی گچساران و نفت‌شهر در چارچوب طرح‎های نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران اجرا می‎شود که ارائه همه خدمات مرتبط در بخش‎های رو سطحی و زیر سطحی به‌عهده شرکت ملی حفاری ایران است.

رئیس اداره مهندسی مناقصات شرکت ملی حفاری با بیان اینکه مناقصه‎های مربوط به این پروژه‎ها در چند ماه اخیر برگزار شده و مراحل اداری و امضای قراردادها در دست اقدام است، گفت: این شرکت حضور فعال در مناقصه‎های حفاری و خدمات جانبی را با هدف حفظ و افزایش سهم خود در بازار کار داخلی در برنامه دارد.

کد خبر 287010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =