توضیحات وزیر نفت درباره نحوه توزیع قیر رایگان در کمیسیون عمران مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت با حضور در نشست عصر دیروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره نحوه توزیع قیر رایگان توضیحاتی ارائه کرد که در پایان نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست عصر دیروز (دوشنبه، هشتم بهمن‌ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد اشاره کرد و گفت: حضور وزیر نفت در این کمیسیون برای پاسخگویی به پرسش‌های محمدمهدی افتخاری، نماینده فومن درباره عملکرد این وزارتخانه در موضوع توزیع و تامین منابع مالی قیر رایگان بود که در نهایت نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های زنگنه قانع شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: سوال دوم نیز مربوط به حبیب‌الله کشت‌زر، نماینده بهبهان از وزیر نفت درباره عملکرد این وزارتخانه در اجرای پروژه‌های وزارت نفت در مناطق نفت‌خیز بود که زنگنه گزارشی در این باره ارائه کرد و در نهایت مقرر شد نماینده سوال‌کننده بررسی بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشد و سپس نظر خود را اعلام کند.

وزیر نفت همچنین عصر دیروز با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گزارشی در خصوص میدان‌های مشترک، میزان پیشرفت قراردادهای منعقد شده و میزان پیشرفت اهداف وزارت نفت در حوزه خدمات سوخت‌رسانی به کشتی‌ها (بانکرینگ) و خدمات جانبی آن در خلیج‌فارس و دریای عمان بر اساس قانون برنامه ششم توسعه کشور ارائه کرد.

اسدالله قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: وزیر نفت در این نشست توضیحاتی درخصوص طرح‌های جمع‌آوری، مهار، کنترل و بهره‌برداری از گازهای همراه مشعل در تمامی میدان‌های نفتی و تاسیسات صنعت نفت ارائه کرد.

کد خبر 287119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =