نتیجه عملکرد پتروپارس را می‌توانید در پارس جنوبی ببینید

مدیرعامل شرکت پتروپارس خواستار حمایت شرکت ملی نفت ایران و نیکو از این شرکت شد و گفت: نتیجه عملکرد پتروپارس در توسعه بیش از نیمی از فازهای پارس جنوبی قابل مشاهده است.

 به گزارش خبرنگار شانا، حمیدرضا مسعودی امروز (چهارشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه) در آیینی که برای معارفه وی و تودیع حمید اکبری، مدیرعامل پیشین پتروپارس برگزار شد، اظهار کرد: آقای اکبری به دلیل سال‌ها فعالیت در شرکت پتروپارس، نقش موثری در توسعه میدان مشترک پارس جنوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از فازهای پارس جنوبی از سوی شرکت پتروپارس توسعه یافته است، افزود: اجرای موفق فاز ۱، ۴و ۵، ۶ تا ۸، ۱۲ و ۱۹ پارس جنوبی و عواید حاصل از آن، کام کشور و شرکت ملی نفت ایران را شیرین کرده است.

مسعودی با بیان اینکه شرکت پتروپارس دارای هشت شرکت فعال از جمله پوسکو، POMC و پتروپارس ایران است، تاکید کرد: تبدیل شدن به شرکت بزرگ منطقه‌ای و بین‌المللی در بخش اکتشاف و تولید (E&P) در حوزه بالادست صنعت نفت یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت در ادامه مسیر است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت پتروپارس با نگاه ویژه به زنجیره ارزش نفت و گاز باید خود را در پروژه‌های میان‌دستی به بوته آزمایش بگذارد، تصریح کرد: شرکت پتروپارس همانگونه که آقای زنگنه گفتند باید به یک ابرپشتیبان سخت‌افزاری، مغزافزاری و نرم‌افزاری در اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها تبدیل شود.

وی صحبتهای پایانی خود را به بیان دو خواسته اختصاص داد؛ نخست در واگذاری طرح‌ها و کارها به شرکت پتروپارس که زاده شرکت ملی نفت ایران است بیش از پیش توجه شود و  دوم اینکه کماکان مورد حمایت شرکت نیکو باشد.

مسعودی تاکید کرد: نتیجه اعتماد به گروه پتروپارس را در توسعه نیمی از فازهای پارس جنوبی با شرایط و کیفیت عالی مشاهده کردید، بنابراین انتظار این است این حمایت از شرکت پتروپارس ادامه یابد.

آیین تودیع حمید اکبری و معارفه حمیدرضا مسعودی با حضور مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آیدین ختلان، دستیار ارشد وزیر نفت، رضا دهقان، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران، کریم زبیدی، مدیربرنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران مجموعه نفت در سالن نشست‌های شرکت پتروپارس برگزار شد.

کد خبر 287483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =