نمایشگاه خودکفایی و توانمندسازی شرکت انتقال گاز ایران افتتاح شد

نخستین نمایشگاه دائمی خودکفایی و توانمندسازی شرکت انتقال گاز ایران در سال حمایت از کالای ایرانی در منطقه ۲ عملیات انتقال گاز (اصفهان) افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در بازدید از نمایشگاه و اقلام خودکفایی در بخش‌های ابزاردقیق، مکانیک، برق، تعمیرات خطوط لوله و نرم‌افزارهای تولیدی، این نمایشگاه را تبلور اندیشه‌های یک سیستم پویا و توانمند دانست و اظهار کرد: در شرایط کنونی، تامین اقلام پرمصرف تجهیزات یکی از اولویت‌های صنعت انتقال گاز است که افزون بر صرفه‌جویی ارزی، اشتغال‌زایی فراوانی نیز به همراه دارد. 

وی افزود: در ادامه این روند، قرار است در مناطق ۳، ۴، ۵ و ۸ انتقال گاز در زمان‌بندی مشخص شده، اقلام ساخت داخل در قالب نمایشگاه دائمی خودکفایی گردآوری و ضمن تهیه شناسنامه فنی اقلام به منظور استفاده همه مناطق عملیاتی، در پورتال شرکت انتقال گاز ایران نیز قرار داده شود.

توکلی، منطقه ۲ عملیات انتقال گاز را سرآمد در ابتکارات و ابداعات دانست و تصریح کرد: اقلام حساس ابزار دقیق، قطعات داغ توربین و تجهیزات دوار ساخته شده در این منطقه مورد توجه قرار گرفته که حاصل استانداردسازی و اشتراک دانش است.

نمایشگاه خودکفایی انتقال گاز، پشتوانه صنعت گاز کشور است

مجتبی گلستانه، مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی خودکفایی و توانمندسازی شرکت انتقال گاز ایران گفت: تجمیع اقلام ساخت داخل، نمایشی از توانمندی و گنجینه‌ای با ارزش برای آیندگان است.

وی افزود: تجهیزات موجود در این نمایشگاه افزون بر رقابت، ایده‌های جدیدی نیز در استان و شرکت‌های دانش‌بنیان شکل خواهد داد و سبب می‌شود صنعت عظیم گاز کشور همواره پشتوانه فکری و سرمایه‌ای خوبی داشته باشد.

کد خبر 287573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =