فعالیت‌های توسعه‌ای صنعت نفت جای تشکر و قدردانی دارد

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید عینک سیاسی را از روی چشم برداشت و با شفافیت فعالیت‌ها را ارزیابی کرد، گفت: فعالیت‌های توسعه‌ای صنعت نفت با زحمات و تلاش‌های فراوان وزارت نفت صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی دارد.

کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، بهره‌برداری رسمی از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را نشانه فعالیت و زحمات مستمر وزارت نفت دانست و گفت: شکی نیست که فعالیت‌های توسعه‌ای صنعت نفت با زحمات و تلاش‌های فراوان وزارت نفت حاصل شده و ما نیز از انجام اینگونه فعالیت‌های توسعه‌ای تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید عینک سیاسی را از روی چشم برداشت و با شفافیت فعالیت‌ها را ارزیابی کرد، افزود: به‌تازگی دو نامه درباره فعالیت‌های وزارت نفت، توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاشته شده که یکی قدردانی ١۶۴ نماینده مجلس از تلاش‌های وزیر نفت و دیگری نیز نامه‌ای انتقادی بود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت نفت بدون تردید به نقدها نیز پاسخ خواهد داد، البته نیازی هم نیست همه آنها رسانه‌ای شود. دوستان منتقد نیز می‌توانند با شخص وزیر نفت نشستی برگزار کنند تا موارد به بحث و بررسی گذاشته شود.

کد خبر 287604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =