سرآمدان فناوری و صنعت در جشنواره تخصصی بسیج مهندسان کشور

دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسان صنعتی کشور با شعار «سرآمدان فناوری و صنعت» و با هدف ارج نهادن به فعالان حوزه فناوری و صنعت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، داوود فراهانی، فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران پژوهشگاه صنعت نفت در روز نخست این نمایشگاه به اهداف این رویداد مهم اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارج نهادن به فعالان حوزه فناوری و صنعت است که با تلاش خود موجبات بی‌نیازی و قطع وابستگی کشور را فراهم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت دستاوردهای متعددی را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است، گفت: آخرین دستاوردهای پردیس‌های سه‌گانه این مجموعه با هدف آشنایی محققان حاضر در این نمایشگاه ارائه شده است که از این میان می‌توان به پروژه‌های شاخص این مرکز مانند رفع آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بازیافت بخارهای بنزین، ترکیبات نانو و سیمان حفاری اشاره کرد.

وی با تاکید بر استقبال وزرا و نمایندگان وزارتخانه‌های مختلف از این رویداد تصریح کرد: حضور وزیران دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان انرژی اتمی و فرمانده بسیج وزارت نفت در نخستین روز این نمایشگاه، از توجه ویژه مسئولان ارشد نظام به دستاوردها و توانمندی‌های داخلی و رویکرد محوری سیاست‌های کلان کشور به سمت توسعه و تقویت توان داخلی حکایت دارد.

دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسان صنعتی کشور از امروز (شنبه، چهارم اسفندماه) در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و تا دوشنبه (ششم، اسفندماه) پذیرای علاقه‌مندان است.

کد خبر 287694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =