توزیع بیش از ۱۳ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو 5 در منطقه میاندوآب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از توزیع بیش از ۱۳ میلیون لیتر فرآورده نفت‌گاز یورو 5 در جایگاه‌های محورهای اصلی مواصلاتی جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، داود فعال‌پور گفت: همسو با سیاست‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و توجه به این مهم، ۱۴ جایگاه سوخت‌رسانی مستقر در محورهای مواصلاتی جنوب استان آذربایجان غربی به استان‌های تبریز، کردستان و ارومیه، نفت‌گاز یورو 5 عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از یکم مهر امسال عرضه گازوئیل یورو 5 در سطح هفت جایگاه این منطقه آغاز شد، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۱۳ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو 5 در  محورهای مواصلاتی توزیع شده و این مهم هم اکنون به ۱۴ جایگاه عرضه سوخت افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، کاهش آلایندگی هوا به دلیل کاهش گوگرد موجود در این فرآورده و افزایش بازدهی سوخت در خودروها، جلوگیری از فرسودگی زودهنگام قطعات داخلی ادوات نفت‌گاز سوز و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل‌ونقل سنگین را از جمله مزایای مهم این فرآورده برشمرد.

فعال‌پور افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی دنیز و جایگاه‌های سه‌راه محمدیار نقده، ترشکان، عمری سموعی، قلندری، زرین، لطفی بندعلی، نوروزی، بدری، حیدری، سیمینه و نالاس مراکز تخصیص یافته به عرضه این فرآورده در محورهای مواصلاتی استان هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال گسترده رانندگان ناوگان حمل‌ونقل از این سوخت پاک، شاهد افزایش عرضه نفت‌گاز یورو ۵ در دیگر مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی نیز باشیم.

کد خبر 287710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =