نمایندگان مجلس از وزیران موفق دولت حمایت می‌کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان زنگنه و ظریف تحت فشارهایی هستند که بخشی از آن را بعضا در مجلس می‌بینیم، اما نمایندگان مجلس از وزرای موفق دولت حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، علیرضا رحیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه، هفتم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفت با دولت موضوع تازه‌ای نیست و برخی تلاش کردند انگیزه وزیران و خدمتگزاران را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در شرایط کنونی فشار روی برخی وزیران دولت افزایش یافته است، افزود: آقایان زنگنه و ظریف با فشارهایی روبه‌رو هستند که بخشی از آن را گاه در مجلس شورای اسلامی می‌بینیم و بخشی دیگر در مجموعه‌های تخصصی‌شان قابل مشاهده است. این جدای فشارهای بین‌المللی بر وزیران موفق ماست.

رحیمی تصریح کرد: اگر وزیری برای ما امتیاز آورده یا به قولی بازیکنی برای ما افتخارآفرینی کرده و گل زده، ما نباید به تخریب نقش‌آفرینان دامن بزنیم، به هر حال برای ما مهم است که دولت با استحکام مدیریت کشور را ادامه دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان بدنه‌ای که به دولت آقای روحانی رأی داده از وزیران موفق دولت حمایت خواهند کرد.

شایان ذکر است که علیرضا رحیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، نامه انتقادی 72 نماینده مجلس درباره وزیر نفت را امری بی‌سابقه در مجلس عنوان کرده بود.

کد خبر 287759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =