همکاری‌های سازمانی سبب رشد و بالندگی شرکت ملی حفاری می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه همکاری‌های برون و درون‌سازمانی سبب رشد و بالندگی شرکت می‌شود، گفت: هم‌افزایی اساس کار و برای پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌های کلان شرکت یک اصل است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در نشست با رئیس و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز افزود: حفاری مهم‌ترین حلقه زنجیره فرآیند تولید نفت و گاز است و این شرکت نقشی اساسی در زمینه تولید و پاسخگویی به برنامه‌های صنعت نفت کشور ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: در حالی این شرکت با حدود 4 هزار نیروی انسانی در دی‌ماه سال ۵۸ آغاز به کار کرد که هم‌اکنون با توسعه فعالیت‌ها و به‌کارگیری فناوری‌های نو، مجموعه کارکنان آن به بیش از ۱۸ هزار نفر می‌رسد که در بخش‌های عملیاتی، خدمات فنی و مهندسی، پشتیبانی و ستادی به کار اشتغال دارند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به برخورداری شرکت از ۷۲ دستگاه حفاری خشکی و دریایی و مجموعه یکپارچه خدمات جانبی اشاره کرد و گفت: سلامت کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان و نگهداشت و استفاده بهینه از تجهیزات و کاربرد بهنگام فناوری‌ها با روزآمد کردن دانش فنی و تلفیق علم و تجربه، سبب رشد و توسعه این شرکت در چهار دهه گذشته شده است.

موسوی، شکل‌گیری‌ بهداشت و درمان به موازات فعالیت‌های صنعت نفت در کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: سازمان بهداشت و درمان بخش مهمی از صنعت نفت است که نقش ارزشمندی در حفظ سلامت و درمان کارکنان به‌عهده دارد و با توجه به ارتباطات فیمابین، گسترش روابط سازمانی و استفاده از خدمات این مجموعه به‌ویژه در حیطه طب صنعتی و معاینات ادواری و مباحث مربوط به فوریت‌های پزشکی مورد تاکید است.

در این نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز پیشین همکاری میان این سازمان و شرکت ملی حفاری ایران و شناخت جامع از وظایف سازمانی، حساسیت‌های مترتب از نظر بهداشت و درمان با توجه به ریسک‌های عملیاتی در این شرکت را تشریح کرد.

فرهاد کلانتری گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت در استمرار همکاری‌های سازمانی، برای توسعه خدمات در بخش‌های مختلف بهداشت، درمان، خدمات بالینی، پزشک خانواده و اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی این سازمان صیانت از نیروی انسانی است، افزود: خدمات طب صنعتی و معاینات دوره‌ای کارکنان صنعت نفت که پیش از این مختص کارکنان رسمی شرکت‌های نفتی بود با تاکید مقام عالی وزارت نفت هم‌اکنون شامل سطوح مختلف کارکنان می‌شود.

کلانتری اظهار کرد: پایش و غربالگری بهداشت و سلامت بخشی از وظایف سازمان بهداشت و درمان است که به جد دنبال می‌شود و تلاش بر این است تا با توجه به شرایط کار موضوع سلامت به موازات مسائل بهداشتی مورد اهتمام واقع شود.

کد خبر 287775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =