استان قم به‌زودی شاهد عرضه بنزین یورو ۴ خواهد بود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در دیدار با استاندار قم از توزیع بنزین یورو ۴ برای این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، محسن وزارتی درباره توزیع نفت‌گاز یورو ۴ در استان قم اظهار کرد: توزیع این فرآورده از مهم‌ترین رویدادهای ماه‌های آینده است که اکنون در همه مجاری عرضه، توزیع می‌شود و کمکی بسزا به کاهش آلودگی محیط زیست می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وظیفه نگهداشت، تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی را در چارچوب قوانین به‌عهده دارد، تصریح کرد: این موضوع به‌طور جدی با کنترل و نظارت مستمر انجام می‌شود تا سوخت مورد نیاز به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.

لزوم تداوم عرضه سوخت در عید نوروز

بهرام سرمست، استاندار قم نیز در دیدار با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با ارائه پیشنهادهایی درباره راه‌اندازی جایگاه‌های سریع‌الاحداث سه نازله در مسیرهای ترانزیتی، بر اهمیت اتخاذ تدابیر لازم برای عید نوروز تاکید کرد و گفت: در همه ایام سال به ویژه در عید نوروز، باید همکاری مطلوبی بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وجود داشته باشد تا سوخت به نحو مناسبی به دست مصرف‌کنندگان واقعی برسد.

وی با اشاره به کیفیت فرآورده‌های نفتی و توزیع سراسری بنزین یورو ۴ و همچنین افزایش ظرفیت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی به عنوان یک هدف، اعلام کرد: امیدواریم مصرف سوخت‌های پاک با توجه به مقوله جایگزینی و تبدیل سوخت مایع و الگوی مصرف افزایش یابد و همکاری‌های لازم و نزدیک با شرکت گاز در هر شرایطی به‌ویژه در رویدادها و اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی جامعه انجام شود.

کد خبر 287839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =