رونمایی از دستگاه ممانعت‌کننده تشکیل رسوب در پالایشگاه گاز سرخون و قشم

دستگاه رسوب‌زدای مغناطیسی آپیتان با تکیه بر توان نیروهای ایرانی و با هدف خودکفایی در تامین تجهیزات صنعت گاز، در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدحسین نوروزی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم درباره دستگاه ممانعت‌کننده تشکیل رسوب توضیح داد: این دستگاه به مواد شیمیایی و منبع تغذیه نیاز ندارد، به همین سبب تاثیر منفی روی محیط زیست نمی‌گذارد. افزون بر این، حذف رسوب موجود، نداشتن هزینه‌های اجرا، ایجاد یک لایه محافظ برای جلوگیری از خوردگی و کاهش مصرف انرژی در صنایع و مصارف عمومی از دیگر ویژگی‌های بارز این دستگاه است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد این دستگاه با نمونه‌های تولید شده در کشورهای مطرح و صاحب این فناوری، همتراز است، اظهار کرد: این دستگاه با بهره‌گیری از قوانین الکترومغناطیس توانسته بدون استفاده از ادوات مکانیکی و استفاده از مواد شیمیایی، عملیات جلوگیری از تشکیل رسوب و رسوب‌زدایی را در کمترین زمان ممکن و بیشترین حد لایه‌برداری انجام دهد.

نوروزی اظهار کرد: دستگاه ممانعت کننده تشکیل رسوب در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، پزشکی، مصارف عمومی خانگی و همه صنایعی که آب در آن جریان دارد و همواره با مشکلات مخرب رسوب روبه‌رو هستند، قابل استفاده با کاربرد موثر است.

کد خبر 287851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =