۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
  • کد خبر: 287856
ضرورت حمایت از وزیر نفت در شرایط تحریم‌ها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت در چند سال گذشته باوجود سایه تحریم‌ها بر صنعت نفت، موفقیت‌های بزرگی داشته است، گفت: بدون تردید زنگنه برگ برنده در دوران تحریم‌هاست.

 عبدالحمید خدری به خبرنگار شانا گفت: به برخی محدودیت‌های وزارت نفت اشراف کامل دارم، اما این وزارتخانه باوجود همه محدودیت‌ها کارهای بزرگی برای توسعه صنعت نفت انجام داده است.

وی با بیان اینکه زنگنه در مقطع حساس وزیر نفت برای رویارویی با تحریم‌ها و فشارها به حمایت نیاز دارد، گفت: آقای زنگنه شخصی انتقادپذیر است، اما منتقدان آگاه باشند که تخریب وزیر نفت در دوران تحریم شایسته و به نفع مصالح کشور نیست.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزیر نفت در سال‌های اخیر بارها برای پاسخگویی به پرسش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی حاضر شده است و در بیشتر موارد نیز نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های وی قانع شده‌اند.

وی گفت: زنگنه بیشترین تجربه را در صنعت نفت دارد و گزینه مناسبی برای سکان‌داری وزارت نفت است و در بیانیه‌ای که به‌تازگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از وی منتشر کردند بیانگر ایجاد تحول در صنعت نفت ایران باوجود تحریم‌هاست.

کد خبر 287856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =