انتشار کتاب‌های «تامین مالی پروژه‌ای در تئوری و عمل» و «حسابداری صنایع نفت و گاز»

۲ کتاب با عنوان «تامین مالی پروژه‌ای در تئوری و عمل» و «حسابداری صنایع نفت و گاز» به تازگی ازسوی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی منتشر شده است.

به گزارش شانا به نقل از موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، کتاب «حسابداری صنایع نفت و گاز» به قلم محمد توکلی‌محمدی و علی اسحاق‌زاده (مولفان کتاب)، همچنین کتاب «تامین مالی پروژه‌ای در تئوری و عمل» به قلم افشین فیروزی و نریمان ضیایی (مترجمان کتاب) منتشر و به بازار کتاب‌های تخصصی و حرفه‌ای صنعت نفت عرضه ‌شد.

در کتاب «تامین مالی پروژه‌ای در تئوری و عمل» گفته شده منابع دولت به تنهایی تکافوی نیازهای تامین مالی پروژه‌های زیرساختی را نمی‌دهد و دولت باید در پی به‌کارگیری منابع و روش‌های تامین مالی جایگزین شامل تشویق و استفاده از ظرفیت مالی بخش خصوصی، ابداع و به‌کارگیری ابزارهای نوین در بازار سرمایه و بدهی و به ویژه معرفی مناسب ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری برای جذب منابع مالی خارجی باشد.

همچنین کتاب «حسابداری صنایع نفت و گاز» که با رویکرد مقایسه تطبیقی استانداردهای حسابداری ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، بین‌المللی و ایران تالیف شده است می‌تواند مرجعی معتبر برای حسابداران، حسابرسان و تحلیلگران مالی فعال در صنعت عظیم نفت و گاز باشد.

کد خبر 287976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =