شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی مدیریت انرژی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از دریافت گواهینامه بین‌المللی مدیریت انرژی بر اساس ایزو 50001 برای مدت زمان سه سال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید محمود هاشمی گفت: پس از انجام ممیزی خارجی، شرکت گاز استان خراسان جنوبی موفق به کسب گواهینامه استاندارد سامانه مدیریت انرژی برای بازه زمانی سه ساله شد.

وی افزود: فعالیت‌های ممیزی برای دریافت این گواهینامه، از سال 96 آغاز شد که در این مدت فضای اداری و صنعتی و همچنین همه تجهیزات فرآیندی این شرکت ممیزی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ادامه داد: فرآیند ممیزی در 6 فاز شامل جمع‌آوری اطلاعات اولیه، ممیزی فنی انرژی، تحلیل نتایج بر اساس الزامات قانونی و استانداردهای مرتبط، آموزش و صلاحیت کارکنان، طرح‌ریزی مستندات سیستم مدیریت انرژی، اجرای آزمایشی سیستم طراحی شده و ممیزی داخلی و سرانجام ممیزی مستقل از سوی شرکت گواهی دهنده انجام شد.

هاشمی هدف از پیاده‌سازی سامانه مدیریت انرژی را بهینه‌سازی عملکرد انرژی عنوان کرد و گفت: کاهش هزینه‌های مالی در مصرف حامل‌های انرژی، افزایش بهره‌وری انرژی، ایجاد فرهنگ اصلاح الگوی مصرف، ایجاد راهکارهای جدید برای استفاده بهینه از انرژی و سازگاری با استاندارد زیست محیطی از فواید پیاده‌سازی سیستم مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO 50001 است.

کد خبر 287977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =