شبکه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی توسعه می‌یابد

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تقویت و توسعه شبکه حمل ونقل فرآورده‌های نفتی با مکانیزه کردن و ارتقای سامانه‌های تخلیه و بارگیری انبارهای نفت در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه فارس، مجتبی دلبری در نشستی با حضور اعضای انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل و مالکان نفتکش‌ها در استان فارس اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور، ایجاد زمینه لازم برای مکانیزه کردن، ارتقای سامانه‌های تخلیه و بارگیری در انبارهای نفت از برنامه‌های شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در سال آینده است.

وی بر نقش ویژه تامین و توزیع سوخت در چرخه اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان‌های مربوطه در سطوح ملی و منطقه‌ای، بسیاری از مشکلات و چالش‌های حمل و نقل فرآورده برطرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس نیز در این نشست با بیان این که استان فارس خط انتقال فرآورده ندارد و همه فرآورده مورد نیاز استان با نفتکش تامین و توزیع می‌شود، اظهار کرد: این مهم تنها با همکاری همه جانبه و تلاش‌های صادقانه رانندگان نفتکش و شرکت‌های حمل ونقل محقق می‌شود.

امیر بنی‌کریمی همچنین برطرف کردن مشکلات و چالش‌های شبکه حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در استان را از اولویت‌های منطقه عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و استفاده از روش‌های مکانیزه این فرآیند به‌طور مطلوب‌تر انجام شود.

در پایان این نشست، نمایندگان رانندگان نفتکش و شرکت‌های حمل ونقل به بیان مشکلات و مسائل خود همچون تبدیل وضعیت و جایگزینی نفتکش‌ها در سامانه حمل ونقل، نظارت بر روند توزیع بار، افزایش کرایه حمل و تامین قطعات مورد نیاز نفتکش پرداختند.

کد خبر 287998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =